loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 276 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

اس ام اس عاشقان

سلام میکنم از روی مهربانی
سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم
که خواننده این سلام را دوست دارم

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

اس ام اس عاشقان

سلام میکنم از روی مهربانی
سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم
که خواننده این سلام را دوست دارم

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

 

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

اس ام اس عاشقان

سلام میکنم از روی مهربانی
سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم
که خواننده این سلام را دوست دارم

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

اس ام اس عاشقانه غمگین

گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟
اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی

اس ام اس عاشقانه سنگین

در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی ،
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم

اس ام اس عاشقانه خفن

پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی ،
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی

اس ام اس عاشقانه توپ

چه خوب !
که من بهشت را
به بوسه های تو بخشیدم !
حالا
همه جا بوی بهشت دارد و
من ،
عطر بوسه های تو !

اس ام اس عاشقانه زیبا

دارد عــادتــم مـی شـود
کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم !
مثل ِ گنجــشک هــا
کــه هــرگــز
آســوده از زمیـن ، دانــه برنمـی چیـنند!

اس ام اس عاشقانه جدید

آن روزها : تو و بوسه های داغ …
این روزها : مـن و داغ بوسـه ها …

اس ام اس

از صورتت نقاشی کشیده ام
همانطور که دلم میخواست باشی
حالا چشمهایت فقط مرا میبیند
و لبخند همیشگیت
لحظه های نبودنت را
میپوشاند
فقط مانده ام
هوس بوسیدنت را چه کنم؟

پیامک عاشقانه

تــمام زخم هایــم
مـرهمـش لـب هــای ِ تــوست
بـوسه نـمی خواهــم !
فـقـط حرفــی بـــزن …

اس عاشقانه

خیره است چشم خانه به چشمان مات من
خالی است بیصدا و سکوتت حیات من
حق السکوت میطلبد از لبان تو
چشمان لا ابالی و لبهای لات من !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 3,203
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,453
  • بازدید ماه : 11,453
  • بازدید سال : 160,110
  • بازدید کلی : 2,233,261