loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 168 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)
متاسفانه پلاک خیلی از رفیقای دورمون گذر موقت بود...هههه




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باشششش!!!!
تا به هر چی غیر تو بی اشتها شوم!!!!




به هر کس اعتماد کردم غلط کردم




قشنگ شده واسم بعضی کارا ...
شمردن تعداد ته سیگارا...


اس ام اس دلتنگی


گفتم :دوست دارم
میمرم برات... و تو با لبخند گفتی مزه نریز...باید میدونستم مزه عشقم دلتو زده بود!!!




نگاهت به آن بالا باشد تا دلت از آدم های این پایین نگیرد...




گلایه ها عیبی ندارد...
کنایه هاست ویران می کند...


اس ام اس دلتنگی

مهمترین هوادارانش ریه هایش بودند!




در جواب کسی که بهت میگه آدم باش ....باید بگی من آدم باشم تو تنها میمونی که...!


اس ام اس دلتنگی


غرورم امپراطوری بزرگ است که به پای هیچ کس سقوط نمیکند...




من لای کتاب زندگی مانده ام!!!
لای فصل بد خط  و تلخ به نام: تحــــــمل




هی بانو چه شوری میزند دلم وقتی جلوی چشم دیگران شیرین می شوی
متاسفانه پلاک خیلی از رفیقای دورمون گذر موقت بود...هههه




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باشششش!!!!
تا به هر چی غیر تو بی اشتها شوم!!!!




به هر کس اعتماد کردم غلط کردم




قشنگ شده واسم بعضی کارا ...
شمردن تعداد ته سیگارا...


اس ام اس دلتنگی


گفتم :دوست دارم
میمرم برات... و تو با لبخند گفتی مزه نریز...باید میدونستم مزه عشقم دلتو زده بود!!!




نگاهت به آن بالا باشد تا دلت از آدم های این پایین نگیرد...




گلایه ها عیبی ندارد...
کنایه هاست ویران می کند...


اس ام اس دلتنگی

مهمترین هوادارانش ریه هایش بودند!




در جواب کسی که بهت میگه آدم باش ....باید بگی من آدم باشم تو تنها میمونی که...!


اس ام اس دلتنگی


غرورم امپراطوری بزرگ است که به پای هیچ کس سقوط نمیکند...




من لای کتاب زندگی مانده ام!!!
لای فصل بد خط  و تلخ به نام: تحــــــمل




هی بانو چه شوری میزند دلم وقتی جلوی چشم دیگران شیرین می شوی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط azadeh در تاریخ 1393/09/24 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 727
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,977
  • بازدید ماه : 8,977
  • بازدید سال : 157,634
  • بازدید کلی : 2,230,785