loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 126 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی :

دیدن تو از فاصله ی چند قدمی
واسه ی من بسه همین شبیه تو نیست رو زمین
دیدن تو از فاصله ی چند قدمی
حالا که تو نزدیکمی دلم میخواد از تو همین
انرژی تو
نمیدونی نمونی من میمیرم از استرس بی تو
به من همیشه بگیرم ز نگاه خاص و حسی تو
میونه اینهمه چشمای باز و سایه مرسی تو
آره مرسی تو
تند تند میشه نفس کشیدنم
پیش تو چون میپیچه هوات دور تنم
میشه گفت دیوونم اما حرفی نمیزنم
دیوونه ی رسیدنم رسیدنم به تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی

♫♫♫♫♫♫

منتظرم اسمم رو لبای تو بیاد
سیر نمیشم از خوبیات
با تو دله من راه میاد
منتظرم اسمم رو لبای تو بیاد
میخوای ازم عشقُ زیاد
دله منم از تو میخواد
انرژی تو
نمیدونی نمونی من میمیرم از استرس بی تو
به من همیشه بگیرم ز نگاه خاص و حسی تو
میونه اینهمه چشمای باز و سایه مرسی تو
آره مرسی تو
تند تند میشه نفس کشیدنم
پیش تو چون میپیچه هوات دور تنم
میشه گفت دیوونم اما حرفی نمیزنم
دیوونه ی رسیدنم رسیدنم به تو

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی :

دیدن تو از فاصله ی چند قدمی
واسه ی من بسه همین شبیه تو نیست رو زمین
دیدن تو از فاصله ی چند قدمی
حالا که تو نزدیکمی دلم میخواد از تو همین
انرژی تو
نمیدونی نمونی من میمیرم از استرس بی تو
به من همیشه بگیرم ز نگاه خاص و حسی تو
میونه اینهمه چشمای باز و سایه مرسی تو
آره مرسی تو
تند تند میشه نفس کشیدنم
پیش تو چون میپیچه هوات دور تنم
میشه گفت دیوونم اما حرفی نمیزنم
دیوونه ی رسیدنم رسیدنم به تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس بنام انرژی

♫♫♫♫♫♫

منتظرم اسمم رو لبای تو بیاد
سیر نمیشم از خوبیات
با تو دله من راه میاد
منتظرم اسمم رو لبای تو بیاد
میخوای ازم عشقُ زیاد
دله منم از تو میخواد
انرژی تو
نمیدونی نمونی من میمیرم از استرس بی تو
به من همیشه بگیرم ز نگاه خاص و حسی تو
میونه اینهمه چشمای باز و سایه مرسی تو
آره مرسی تو
تند تند میشه نفس کشیدنم
پیش تو چون میپیچه هوات دور تنم
میشه گفت دیوونم اما حرفی نمیزنم
دیوونه ی رسیدنم رسیدنم به تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,720
  • بازدید ماه : 8,720
  • بازدید سال : 157,377
  • بازدید کلی : 2,230,528