loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 153 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : رشید رفیعی , تنظیم ، میکس و مستر : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری :

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

♫♫♫♫♫♫

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : رشید رفیعی , تنظیم ، میکس و مستر : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری :

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

♫♫♫♫♫♫

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 767
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,818
  • بازدید ماه : 7,818
  • بازدید سال : 156,475
  • بازدید کلی : 2,229,626