loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 175 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
عاشق که میشی
هم حسود میشی
هم خود خواه
هم دیوونه
هم تنها


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خدا حافظی میکنیم چـــه انرژی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن



* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


میدانی من جـــز با تو با هر کس که باشم باز تنهام





هـــوا که ســـرد باشد
جمعه هم باشد
تنها هم باشی
مگر گند تر از این هم میشود؟؟


اس ام اس جدید


روز مرگم به اونی که ترکم کرد بگویید :اون جوری ن...اینجوری باید رفت...




ارسال توسط:صبا




ارزش دل ب اندازه مورچه اسن,هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند...



ارسال توسط:صبا




اگر زندگیم پر عذاب هم باشد,دلم میخواهد تا ابد زنده باشم...
میخواهم به تو ثابت کنم تا ابد دوستت دارم....



ارسال توسط:2608***0914



ای خدا
انقدر که ذهنم درگریته,ذهنت در گیرمه؟!!
ی ذره تو دلت جا دارم؟؟؟


ارسال توسط:1988***0917


اس ام اس جدید

جای خــــالی تو...
سخت ترین سوال زندگیم است...



ارسال توسط:2608***0914


اس ام اس جدید

بازوی قوی داشتی؟یا دل سنگی؟
هـــــر چ ک بودی ضربه ات کـاری بود مبارکت باشد بــاختنم...



ارسال توسط:2750***0937


اس ام اس جدید


مواظب قلبم باش از دستت نیفته,نه به خاطر قلبم,به خاطر خودت که تو قلبمی



ارسال توسط:1031***0914 تقدیم به عزیز ترین کسم هلنا



من درد میکشم ;

تو اما ...چشمانت را ببند !

سخت است بدانم ، میبینی و بیخیالی ..!!



ارسال توسط:سپهر



هر که آید گوید:
  

 

 گریه کن، تسکین است
  

 

    گریه آرام دل غمگین است

 

 

چند سالی است که من می گریم

 

در پی تسکینم

 

 

ولی ای کاش کسی می دانست

 

چند دریا

 

بین ما فاصله است

 

 من و آرام دل غمگینم
عاشق که میشی
هم حسود میشی
هم خود خواه
هم دیوونه
هم تنها


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خدا حافظی میکنیم چـــه انرژی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن



* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


میدانی من جـــز با تو با هر کس که باشم باز تنهام





هـــوا که ســـرد باشد
جمعه هم باشد
تنها هم باشی
مگر گند تر از این هم میشود؟؟


اس ام اس جدید


روز مرگم به اونی که ترکم کرد بگویید :اون جوری ن...اینجوری باید رفت...




ارسال توسط:صبا




ارزش دل ب اندازه مورچه اسن,هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند...



ارسال توسط:صبا




اگر زندگیم پر عذاب هم باشد,دلم میخواهد تا ابد زنده باشم...
میخواهم به تو ثابت کنم تا ابد دوستت دارم....



ارسال توسط:2608***0914



ای خدا
انقدر که ذهنم درگریته,ذهنت در گیرمه؟!!
ی ذره تو دلت جا دارم؟؟؟


ارسال توسط:1988***0917


اس ام اس جدید

جای خــــالی تو...
سخت ترین سوال زندگیم است...



ارسال توسط:2608***0914


اس ام اس جدید

بازوی قوی داشتی؟یا دل سنگی؟
هـــــر چ ک بودی ضربه ات کـاری بود مبارکت باشد بــاختنم...



ارسال توسط:2750***0937


اس ام اس جدید


مواظب قلبم باش از دستت نیفته,نه به خاطر قلبم,به خاطر خودت که تو قلبمی



ارسال توسط:1031***0914 تقدیم به عزیز ترین کسم هلنا



من درد میکشم ;

تو اما ...چشمانت را ببند !

سخت است بدانم ، میبینی و بیخیالی ..!!



ارسال توسط:سپهر



هر که آید گوید:
  

 

 گریه کن، تسکین است
  

 

    گریه آرام دل غمگین است

 

 

چند سالی است که من می گریم

 

در پی تسکینم

 

 

ولی ای کاش کسی می دانست

 

چند دریا

 

بین ما فاصله است

 

 من و آرام دل غمگینم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,057
  • بازدید ماه : 9,057
  • بازدید سال : 157,714
  • بازدید کلی : 2,230,865