loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 267 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)
به امید عالیشاه میگن چـــــــــرا لباستو بیرون آوردی که کارت قرمز بگیری؟؟؟
میگه:ما عادت داریم که همیشه ده دقیقه آخر ده نفر بازی کنیم


جوک ضد استقلال
فکر کن تو این شرایط بحرانی و فیلتر شدن اینترتنو و گرانی و تحریم و گرون شدن دلار و شکست عشقی و اسید پاشی و مرگ مرتضی پاشایی و ...


..
..
..

..
استقلال هم باخت خخخ
پرسپولیسی ها پرچم بالا


جوک ورزشی


چراغ اتاقت رو خاموش کن میخام دل هاتو ببرم رختکن استقلال




دیدم یکی از بچه های محله که استقلالی بود نشسته سر کوچه گریه میکنه منو که دید بیشتر ناله کرد خیال کرد که من میریم مسخرش میکنم ولی من رفتم باهاش هم دردی کردم ...یهو با تعجب گفت تـــــــــــــو چـــــــــــــــرا خوشحال نیستی که برنده شدین 
گفتم:چ برد برابر داماش گیلان ج برد امشب برابر استقلال برای ما فرقی نداره یهو بغضش ترکید.....





اقا در کل بگم همه طرفدار جوجو اس ام اس باید باشین دیگه برای من نگین قرمز یا ابی 
خخخخ قرمزته




ولی امشب یا این بازی واقعا قرمز ها بی ستاره تونستن ابی ها رو با 10 ستاره ببرند 
لایک لایک





مربی
 استقلال گفت همزمانی گفتگوها ی 5+1 با دربی اقدامی عمدی در جهت تخریب روحیه بازیکنان استقلال بوده چـــــــــرا که 5+1ما و بازیکنانمان را یاد 6 میندازه خخخ



این 6 برا 
 استقلال تاریخی شد 
بازی ساعت 6
وقت اضافه 6
یک گل دقیقه 76
یک گل دقیقه 86
این داستان ادامه دارد...



جالبتر از همه اینه داور هم با انگشتش تو بازی 6 نشون داد
فدای هر چی پرسپولیسی هــــــــــورا
به امید عالیشاه میگن چـــــــــرا لباستو بیرون آوردی که کارت قرمز بگیری؟؟؟
میگه:ما عادت داریم که همیشه ده دقیقه آخر ده نفر بازی کنیم


جوک ضد استقلال
فکر کن تو این شرایط بحرانی و فیلتر شدن اینترتنو و گرانی و تحریم و گرون شدن دلار و شکست عشقی و اسید پاشی و مرگ مرتضی پاشایی و ...


..
..
..

..
استقلال هم باخت خخخ
پرسپولیسی ها پرچم بالا


جوک ورزشی


چراغ اتاقت رو خاموش کن میخام دل هاتو ببرم رختکن استقلال




دیدم یکی از بچه های محله که استقلالی بود نشسته سر کوچه گریه میکنه منو که دید بیشتر ناله کرد خیال کرد که من میریم مسخرش میکنم ولی من رفتم باهاش هم دردی کردم ...یهو با تعجب گفت تـــــــــــــو چـــــــــــــــرا خوشحال نیستی که برنده شدین 
گفتم:چ برد برابر داماش گیلان ج برد امشب برابر استقلال برای ما فرقی نداره یهو بغضش ترکید.....





اقا در کل بگم همه طرفدار جوجو اس ام اس باید باشین دیگه برای من نگین قرمز یا ابی 
خخخخ قرمزته




ولی امشب یا این بازی واقعا قرمز ها بی ستاره تونستن ابی ها رو با 10 ستاره ببرند 
لایک لایک





مربی
 استقلال گفت همزمانی گفتگوها ی 5+1 با دربی اقدامی عمدی در جهت تخریب روحیه بازیکنان استقلال بوده چـــــــــرا که 5+1ما و بازیکنانمان را یاد 6 میندازه خخخ



این 6 برا 
 استقلال تاریخی شد 
بازی ساعت 6
وقت اضافه 6
یک گل دقیقه 76
یک گل دقیقه 86
این داستان ادامه دارد...



جالبتر از همه اینه داور هم با انگشتش تو بازی 6 نشون داد
فدای هر چی پرسپولیسی هــــــــــورا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط daniyal در تاریخ 1393/09/23 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ قشنگی داری شکلک
سعی میکنم هر روز بهت سر بزنم
لطفا به این سایت ک برات فرستادم سر بزن
توش ثبت نام کن شکلک
سایت خوبیه
بازم ممنون شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 1,133
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,383
  • بازدید ماه : 9,383
  • بازدید سال : 158,040
  • بازدید کلی : 2,231,191