loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 210 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
همه از مـرگ می ترسند...
من از زندگی سمج خودم...!



ارسال توسط:2608***0914

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم ولی از اشک فنجان چر شده است....



ارسال توسط:یاس پناهی







من سوال بی جواب بشی...قرار نبود اول راه تحملت تموم بشه... حالا که محتاج توام بودنت آرزوم بشه...



ارسال توسط:7164***0936

اس ام اس جدید

چه کرده ای با من که این روزها تـــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم؟!؟!




ارسال توسط:5722***0916


اس ام اس جدید


پایان من و دل آغاز شگفتی است...می میرم و مرگم در قید حیات است...



ارسال توسط:یاس پناهی

اس ام اس جدید
پت ب مت:
اول من نگهبانی میدم تو بخواب ....بعد تو بخواب من نگهبانی میدم



ارسال توسط:9825***0914


اس ام اس جدید


من کسی رو دارم که هر شب می گوید "دوستت دارم" و هر روز آن را "ثابت " می کند...



ارسال توسط:9382***0901



عمر کوتاه است...پس تا می تونی عاشقانه زندگی کن...چون بقیه چیزها برات بی ارزش می شن در آخر



ارسال توسط:کمیا

اس ام اس جدید

زخمی کهنه ام...
سایه رنجی پایان یافته...
دوستت دارم و به لمس سر انگشتانت بر سایه این زخم دلخوشم...



ارسال توسط:9834***0915

اس ام اس جدید

باس بگم:
ما پلنگی هم بپوشیم...
ذاتمون پلنگ نمیشه!!!


ارسال توسط:مهدی



صورت ارزوهایم کبود است!!!
عجب دست سنگینی داشت!!!
ســـــرنوشت!!!



ارسال توسط:0932***0938

اس ام اس جدید
خدایا او را چگونه به دیگری بسپارم!!!
سوختن هم حدی دارد؟
همه از مـرگ می ترسند...
من از زندگی سمج خودم...!



ارسال توسط:2608***0914

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم ولی از اشک فنجان چر شده است....



ارسال توسط:یاس پناهی







من سوال بی جواب بشی...قرار نبود اول راه تحملت تموم بشه... حالا که محتاج توام بودنت آرزوم بشه...



ارسال توسط:7164***0936

اس ام اس جدید

چه کرده ای با من که این روزها تـــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم؟!؟!




ارسال توسط:5722***0916


اس ام اس جدید


پایان من و دل آغاز شگفتی است...می میرم و مرگم در قید حیات است...



ارسال توسط:یاس پناهی

اس ام اس جدید
پت ب مت:
اول من نگهبانی میدم تو بخواب ....بعد تو بخواب من نگهبانی میدم



ارسال توسط:9825***0914


اس ام اس جدید


من کسی رو دارم که هر شب می گوید "دوستت دارم" و هر روز آن را "ثابت " می کند...



ارسال توسط:9382***0901



عمر کوتاه است...پس تا می تونی عاشقانه زندگی کن...چون بقیه چیزها برات بی ارزش می شن در آخر



ارسال توسط:کمیا

اس ام اس جدید

زخمی کهنه ام...
سایه رنجی پایان یافته...
دوستت دارم و به لمس سر انگشتانت بر سایه این زخم دلخوشم...



ارسال توسط:9834***0915

اس ام اس جدید

باس بگم:
ما پلنگی هم بپوشیم...
ذاتمون پلنگ نمیشه!!!


ارسال توسط:مهدی



صورت ارزوهایم کبود است!!!
عجب دست سنگینی داشت!!!
ســـــرنوشت!!!



ارسال توسط:0932***0938

اس ام اس جدید
خدایا او را چگونه به دیگری بسپارم!!!
سوختن هم حدی دارد؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 465
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 4,062
  • باردید دیروز : 706
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 12,312
  • بازدید ماه : 12,312
  • بازدید سال : 160,969
  • بازدید کلی : 2,234,120