loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 213 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (3)

images 24 اس ام اس عاشقانه احساسی


من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

اس ام اس عاشقانه

من و تو از همان روز اول،

محکوم به از دست دادن بودیم!

تو، همان یک ذره احساست را…

و من…

تمام زندگی ام را . . .

من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

اس ام اس عاشقانه

من و تو از همان روز اول،

محکوم به از دست دادن بودیم!

تو، همان یک ذره احساست را…

و من…

تمام زندگی ام را . . .

images 24 اس ام اس عاشقانه احساسی


من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

اس ام اس عاشقانه

من و تو از همان روز اول،

محکوم به از دست دادن بودیم!

تو، همان یک ذره احساست را…

و من…

تمام زندگی ام را . . .

اس ام اس عاشقانه زیبا

امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد . . .

عزیزم ! کپی میکنی اشکالی نداره

فقط بخاطر اینکه وجدانت ناراحت نشه و بدهکار زحمات من نشی

مارو بانام (اس ام اس عاشقانه) توبسایت یا وبلاگ لینک کن

اس ام اس عاشقانه خسته

دَسـتـخـط تــــو

راضــی ام نمــی کنــــد

کـاش دسـت تو بود . . .

اس ام اس عاشقانه تنهایی

وقتی می‌گویی حالت چه‌گونه است؛

حالم خوب می‌شود . . .

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

.بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی
ازتمام دار دنیا ،عزیزی دارم صمیمی
گاه و بیگاه یادی از ما می کند
با مرامش شرمسارم می کند

جدیدترین اس ام اس عاشقانه

مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات

روی میزت راه می‌دهی؟

می‌شود وقتی می‌نویسی

دست چپت توی دست من باشد؟

اگر خوابم برد

موقع رفتن

جا نگذاری مرا روی میز!

از دلتنگیت می‌میرم…

اس ام اس عاشقانه جدید

امروز برایت یک عینک نو خریدم …

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی . . .

اس ام اس عاشقانه ساده

غلط کرده باران
حالا که مرا به تو بد عادت کرده
بی تو می بارد
روز و شب
بی خستگی
وقتی خودت نیستی،
باران هست

اس ام اس عاشقانه عروسکی

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل…خوب است!
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد…
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

اس ام اس عاشقانه عاشق

آمدن را
از باد و باران بیاموز
رفتن را
از دل ِ من

اس ام اس عشقولانه

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم

اس ام اس عاشقانه فریب

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

اس ام اس عاشقانه روز

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ، به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/19 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک کاملا رایگان با سایت دارای رنک 4 گوگل و بیش از 10000 بازدید
جهت ثبت لینک سایت خود به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.turister.biz/links

این نظر توسط آدمین در تاریخ 1394/03/27 و 9:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.منتظر عضو شدنت هستم.

این نظر توسط ثنا در تاریخ 1394/03/02 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

سلام سایتتون عالی بود به سایت گروهی ما هم سر بزنین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 462
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 968
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,888
  • بازدید ماه : 6,888
  • بازدید سال : 155,545
  • بازدید کلی : 2,228,696